Jak dobrze zaprezentować siebie?

Czy wiesz, że przeciętnemu człowiekowi wystarczy od 1,5 do 7 sekund, by ocenić, czy coś lub ktoś nam się podoba? Choć może to być nieco powierzchowny sposób oceny, to naszych naturalnych procesów myślowych nie da się oszukać. Każdej osobie zależy, by inni postrzegali nas w korzystnym świetle, a nasze produkty oceniali w samych superlatywach. Dzięki temu wzrasta sympatia do danej osoby lub marki, a atrakcyjna prezentacja nadaje „efekt aureoli”. To z kolei pozwala na maksymalizację zysków w biznesie lub osiągania określonych celów komunikacyjnych. Nic więc dziwnego, że w wielu sferach naszego życia – tak prywatnego, jak i zawodowego – chcemy wypaść możliwie jak najlepiej. Do tego celu służy wiele zajęć – w branży artystycznej będzie to portfolio, w branży marketingowej zaś klipy reklamowe. Nic jednak nie zastąpi klasyki gatunku w postaci zdjęcia lub autoprezentacji video, w czym pomoże platforma 360!

Platforma 360 do pokazania swojej osoby

Platforma 360 to specjalne urządzenie, które pozwala na wykonanie atrakcyjnej autoprezentacji siebie lub swojego produktu. Całość składa się z trzech podstawowych elementów:

  • Okrągłego podestu, na którym staje fotografowana lub nagrywana osoba;
  • Obrotowego statywu, który jest bezpośrednio połączony z podestem;
  • Uchwytu na końcu statywu, do którego mocuje się urządzenie fotografujące;

Dodatkowo, zestaw ten może zostać rozbudowany o kompatybilne oświetlenie w celu jak najlepszego wyeksponowania osoby. Wokół platformy możliwe jest zbudowanie namiotu green screen, który ułatwi obróbkę video i nałożenie spektakularnej scenerii. Nic nie stoi na przeszkodzie, by na podeście ustawiła się więcej niż jedna osoba lub by podczas wykonywania nagrania osoba na platformie ruszała się. Dzięki stabilnemu statywowi i solidnemu uchwytowi każde ujęcie zostanie nagrane w wysokiej rozdzielczości. Zdjęcia i nagrania video mogą zostać wysłane bezpośrednio na maila lub zapisane na przenośnym nośniku danych, a następnie obrobione w celach promocji.

Autoprezentacja w biznesie z platformą 360

Pierwszym z miejsc, gdzie wykorzystanie platformy 360 do prezentacji sprawdzi się wręcz idealnie, jest szeroko rozumiany świat biznesowy. Organizujesz spotkanie i chcesz w wyjątkowy sposób zapowiedzieć gościa specjalnego? Przygotowujesz szkolenie i zastanawiasz się, jak zaprezentować się przed uczestnikami? A może chcesz stworzyć oryginalną formę prezentacji swoich umiejętności, przygotowując list motywacyjny w formie video? Zrealizuj swoje pomysły z przygotowaną platformą 360, która zdecydowanie zwróci uwagę każdej osoby oglądającej klip promocyjny. Łącząc nagranie z podkładem lektora uzyskasz świetny efekt narracji w niecodziennym formacie!

Platforma 360 – prezentacja zawodników w sporcie

Sportowcy w konkurencjach indywidualnych są uprzednio prezentowani z sylwetki oraz osiągnięć. Każdy, kto choć raz oglądał wyścigi samochodowe, skoki narciarskie czy sztuki walki wie, że jest to atrakcyjny i ciekawy format. Obok sylwetki postaci ukazanej z frontu, od przodu i tyłu pojawiają się indywidualne osiągnięcia i rekordy. Jeśli chcesz, by na Twoim wydarzeniu sportowym również wprowadzono tak profesjonalną i atrakcyjną oprawę, platforma 360 doskonale spełni swoje zadanie. Po tego typu narzędzia coraz częściej sięgają także przedstawiciele klubów sportowych, by ukazać zawodników tworzących dany zespół. To sprawia, że platforma 360 doskonale sprawdzi się również w autoprezentacji piłkarzy, koszykarzy, szczypiornistów czy siatkarzy.